Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 1 lutego 2016

Wygrane candy i kwiaty.

     Pewnie mało kto uwierzy, ale dzisiaj spojrzałam na pasek boczny, gdzie na moim blogu są banerki informujące o candy, rozdaniach i pomyślałam, że wieki całe nic nie wygrałam. I wiecie co? Wygrałam u Joli (Moje zacisze). Jej córka wylosowała pasek z moim komentarzem. Można było zamieścić dwa, jeśli obserwuje się bloga, i ja tak zrobiłam. Wygrałam dzięki temu drugiemu losowi.

 Teraz widzę, że ja, która unikam literówek, w jednym słowie przeoczyłam ogonek przy ę.

Nagroda - te cudne, różnorodne kwiaty.
Jaki miły początek tygodnia i miesiąca... 
Nie mogę uwierzyć, że wygrałam te piękniaste kwiaty. 
Tyle ich... Jestem przeszczęśliwa! 
Zanim któryś wykorzystam 2 albo i 3 razy przemyśle sprawę,
bo sama w życiu nie robiłam kwiatków,
no i żal tracić coś tak ładnego.
 Już nie mogę się ich doczekać.
Bardzo, bardzo dziękuję!!!

8 komentarzy:

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!