Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 29 marca 2016

Niespodzianka od Moniki - mikaglo.

     W piątek dostałam przesyłkę od mikaglo. Czekałam na nią z niecierpliwością. Od wtorku wiedziałam, że coś dostanę od Moniki, ale szczegółów nie znałam. Podziwiam jej prace i cierpliwość. Wyczarowuje piękne rzeczy łącząć moduły. Tworzy wykorzystując origami modułowe.


Ciekawe z ilu modułów powstały te zajączki?
Parka, on i ona, w pastelowych kolorkach. 

Bardzo, bardzo dziękuję i za prezenty i za niespodziankę. 

8 komentarzy:

  1. Piękna wymianka. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ogromnie się cieszę, że spodobał ci się taki mały upominek ode mnie :) Chciałam ci jakoś podziękować, za te wszystkie piękne rzeczy, którymi mnie ostatnio obdarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty a te zajączki jakie wypracowane :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!