Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 15 marca 2016

Raz tworzę, raz nie.

     Tydzień wytrzymałam bez tworzenia. Miałam pomysły, ale chęci brak. Nagle znowu mnie naszło i powstało kilka rzeczy. 
Tak patrzę na te zdjęcia i zastanawiam się co kłębiło mi się w łepetynie. Tego rękodzieła nie można zakwalifikować do jednej konkretnej dziedziny. 




Przezroczyste jajka. Można je złożyć, albo użyć 2 połówek oddzielnie. 
Można położyć lub powiesić. 








Sznurek od szwagra... 
Chwilunia i powstały kolczyki: "powiew wiosny" :-).


Zestaw kreatywny.
Z myślą o prawie 6 - letnim siostrzeńcu. 


Kilka wielkanocnych rzeczy do stworzenia (kaczuszka, koszyczki, zajączki, kurczaczek). 


A oto co powstało:


I znowu moje pragnienie wiosny. 


Kartki wielkanocne też powstały, ale zdjęcia dodam później. 

7 komentarzy:

  1. Śliczności :) oj mylisz się, wszystko możesz zakwalifikować do Wielkanocy bo właśnie to poczułam jak obejrzałam zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie różnorodne i piękne tworki powstały :*** i rzeczywiście przeważa tu Wielkanoc :) Cudeńka :*****

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, wszechstronna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne są wszystkie prace i takie różnorodne, jednak moje serce podbiły świeczki. Są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ile fajnych różnych prac zrobiłaś. Czasami taka krótka przerwa w tworzeniu jest wskazana, by później z jeszcze większą chęcią usiąść do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prace przygotowałaś Aniu :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!