Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 22 marca 2016

Uwielbiam niespodzianki i prezenty.

     W tym roku zajączek rozpieszcza mnie.

W niedzielę dostaliśmy kasiorkę od teściowej (ja, mój mężuś i ... Tasia), która jest miłośniczką kotów. 
Wszyscy troje byliśmy wymienieni na kopercie. 
Tasia to nasza koteczka.
Zaraz kupiłam wykrojniki do maszynki. Już zostały wysłane. Czekam na przesyłkę.

Dostałam - coś czego nie spodziewałam się - od Natalii (Zaczarowany Papier).
A dzisiaj otrzymałam maila od Moniki (mikaglo 3d). Też wysłała do mnie niespodziankę. 

Serdecznie dziękuję dziewczynom!!!
Tworzą przepiękne rzeczy.
Są bardzo uzdolnione.
Koniecznie zajrzyjcie na ich blogi i same się przekonajcie. 

Jeszcze od siostry otrzymałam różne rzeczy do tworzenia kartek. 




3 komentarze:

  1. Gratuluje :)Tak , dziewczyny tworzą cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzisz jaka masz fajną teściową tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!