Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 23 marca 2016

Wiosno! Przyjdź!!! Już na dobre.

     Żeby nie patrzeć jaka paskudna pogoda za oknem (brrry) pociachałam trochę papierów i nie tylko. 



Wykrojnik listki został wykorzystany do stworzenia bazi :-).


Dla urozmaicenia kartka komunijna dla dziewczynki. 


Szukam napisu, ale może już nic nie zmienię. 
Podoba mi się ten mój nowiutki wykrojnik. 
Już go wykorzystałam, gdy robiłam kartkę ślubną. 

Połówki jajek akrylowych.



I wianek wiosenno - wielkanocny. 


6 komentarzy:

  1. Dokładnie! Niech w końcu przyjdzie :P A Twoje karteczki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo twórcze prace Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne karteczki u mnie dziś pięknie i słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki i ozdoby. U Ciebie iście wiosennie się zrobiło. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki przygotowałaś. Jaki ładny wianek :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!