Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 1 marca 2016

Wymianka wielkanocna. Pary rozlosowane.

W wyniku losowania uczestniczki wymianki wielkanocnej:

1. AnGer
2. Bożena G
3. Świat według Basi
4. mikaglo 3d
5. Iwona
6. chwilo trwaj
7. Klara D.
8. Sarenka
9.  szczęśliwy zakątek
10. Kasiaaa
11. Martuszka
12. Małgorzata Zoltek
13. Ruda
14. Anko

zostały dobrane w takie oto pary:


1 - 6 (AnGer -  chwilo trwaj)
7 - 4 (Klara D. mikaglo 3d)
9 - 8 (szczęśliwy zakątek Sarenka)
11 - 12 (Martuszka - Małgorzata Zoltek)
10 - 13 (Kasiaaa Ruda)
3 - 14 (Świat według Basi Anko)
2 - 5 (Bożena G Iwona)

Proszę wymieniać się między sobą adresami.
Sarenka bądź tak miła i podaj Beacie adres w Polsce.

Mam nadzieję, że wszystkie prezenty dotrą do wymiankowych drugich połówek  
 przed Wielkanocą (tego roku).


Linki przekierowujące do uczestniczek wymianki  znajdziecie 
TU.

8 komentarzy:

  1. Przez nieobecność przegapiłam, ale to nic życzę powodzenia i udanych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "To nic"? To wielka strata :-).
      Będą następne wymianki.

      Usuń
    2. "To nic" bo wiem że nie zdążyłabym niczego przygotować. Jeśli biorę udział w wymianach to wkładam nie serce :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaznaczałam, że będę losować pary i tak też zrobiłam.
      Zaznaczałam też, żeby przemyśleć swoją decyzję odnośnie udziału w wymiance.

      Usuń
    2. OK, tylko zapytałam :)

      Usuń
  3. A czy Tobie przesłać zdjęcia tego co przygotuję? Czy tylko chwalić się tym co przygotuję i tym co otrzymam w poście u siebie na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym wdzięczna za fotkę, bo uwielbiam pokazywać światu jakie piękne rzeczy tworzą zdolniochy biorące udział w wymiankach.

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!