Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 20 kwietnia 2016

"licznik" i "złapany licznik".

     Jak co ranek odpalam kompa i sprawdzam pocztę. Patrzę, a tu niespodzianka. Wśród maili znajome imiona, nazwiska i nazwy blogów, w tym 2: "licznik" i "złapany licznik". Czyżby już 25 tysięcy wejść? TAK!

Oto dowody - zrzuty ekranu:

przysłany przez Natalię adminkę bloga Zaczarowany papier


i od Izy Hebdy


Obie, o 22.46, złapały licznik.

Jestem zaskoczona, bo 2 równocześnie. 

Proszę Was o adresy.


Korzystając z wczesnej pory życzę wszystkim
MIŁEGO DNIA!!!

5 komentarzy:

  1. Adresik już wysłany:) Gratulacje również dla Izy:)
    Miłego dnia Tobie również Aniu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje dziewczyna a ja bardzo dziękuje za prezencik który dziśs dostałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się wraz z Natalią. Adres wysłałam.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!