Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

niedziela, 17 kwietnia 2016

Wymianka kwietniowa. Losowanie par.

     Uczestniczkom wymianki kwietniowej:
"WIOSNA, KOTY, MOTYLE"


nie każę dłużej czekać na wyniki losowania par wymiankowych.


Uczestniczki:
Tylko 4 osoby. 
Niewiele, ale liczy się jakość, a nie ilość. 



1. AnGer
2. Ruda
3. Bożena G
4. Szczęśliwy zakątek


I tak:



Ruda do AnGer




Przypomnienie zasad TUTAJ.

Ale najważniejsza to taka,
że 18.4 lub 19.4 wysyłka prezentów.

Wysyłamy 
 coś związanego z wiosną, z kotami lub z motylami.
Prezent to podstawa.
Kartka, słodkie, czy przydasie - według uznania uczestniczki, czyli chcesz dorzucasz. 



3 komentarze:

  1. Genialnie! Moja paczka już gotowa :) Czekam na adres i wysyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja już idę kończyć prezent do paczuszki, no i oczywiście przydasię też dorzucam, bo kartka czy słodkie już nie takie konieczne ale przydasiami to nikt nie pogardzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Adres wysłałam, bo już nie mogę się doczekać prezentu od Rudej. To zdolniocha!!! Szyje cudne rzeczy.
    Bożenko proszę o adres!

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!