Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 5 maja 2016

Candy :-).

     Wczoraj kupione dzisiaj już u mnie :-)
co bardzo, bardzo mnie cieszy. 

I z tej radości proponuję Candy.

Do wygrania w nim te oto: kwiatki, listki, kokardki, wózeczki, prezenty i podkowy wycięte przeze mnie maszynką. 
Może dorzucę jeszcze inne, bo mam już sporo różnych wykrojników. 

Chętnych proszę o: 
* zgłaszanie pod tym wpisem swojego udziału w zabawie
* umieszczenie banerka u siebie. 


Nagrodę wyślę tylko na terenie Polski
i do osoby aktywnie prowadzącej bloga. 

Candy potrwa do końca maja.

**********************************


Drugi taki sam zestaw otrzyma osoba, która zgadnie...
który to już/dopiero post na moim blogu?

30 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :) ktoś musi być pierwszy :)
    Może to nie odpowiednie miejsce i czas, ale nie doczekałam się kartki urodzinowej...

    OdpowiedzUsuń
  2. To się skromnie dopiszę, może numer 197? Nie wiem "szczelam" a jak nauczę się banerek wstawiać to wezmę go i wstawię u siebie :D czekaj zaraz popróbuję ;)Przepraszam żartuję ale w blogowym świecie raczkuję buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja dopisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także dołączam do zabawy. Twój banerek jest u mnie na pasku bocznym - cytrulina.blogspot.com
    Piękne wzorki!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wezmę udział w Twoim Candy. Myślę, że napisałaś 199 postów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może to już 111 na candy się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracam z wakacji, a tu zabawa u Ciebie:) Oczywiście, że się zapisuję:) Ja stawiam na 150 wpisów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnoscia ustawie sie w kolejce ja stawiam na 500 wpisow Pozdrawiam i lece z banerkiem

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przyłączam się do zabawy, bo przydasie kuszą jeszcze tym bardziej, że nie mam maszynki do wycinania.
    Co do ilości napisanych postów - to stawiam na 197.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie przydasie zawsze są potrzebne! Z nadzieją że padnie ustawiam się w kolejce:)) Może 200?? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się w kolejce i stawiam na jakieś 320 postów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam maszynki więc chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję udanych zakupów i chętnie przyłaczam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję udanych zakupów i chętnie przyłaczam do zabawy

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!