Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 21 maja 2016

Fotorelacja z wymianki majowej.

 Wymianka majowa prawie dobiegła końca. 
Piszę "prawie", bo nie każda uczestniczka otrzymała prezent.
Do mnie nie dotarł. 

Oto co przygotowała Ruda
i wysłała do Szczęśliwy Zakątek:


dla Bożeny G:


Ode mnie (AnGer) dla Rudej:


"Witaj, ja paczkę do Ciebię wyślę w poniedziałek przepraszam, że tydzień po czasie ale w tym tygodniu moje sprawy rodzinne nie pozwoliły mi myśleć o wymiance".  Takiego maila otrzymałam wczoraj od Bożeny G. - mojej wymiankowej drugiej połówki. Nie wnikam w powody, ale zamiast dopisać tę uczestniczkę na czarną listę na moim blogu usuwam ją z listy wymianki czerwcowej.

5 komentarzy:

  1. Czasami są sprawy , które przysłaniają wszystko np. pogrzeb bliskiej osoby !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa różnie. Mam na myśli zarówno wymianki, jak i to, że życie płata figle.

      Usuń
  2. Fajna wymianka, szkoda, ze z małym poślizgiem. Mam nadzieję, że Twój prezent dotrze wreszcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajną i udaną wymiankę zorganizowałaś. No cóż los połata figle i nie wszystko da się przewidzieć...

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!