Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 14 maja 2016

Jutro miałam ogłosić pary wymiankowe, ale robię to dzisiaj.

   
  

Jutro miałam ogłosić pary wymiankowe, ale zrobię to dzisiaj. 
Losowanie odbyło się o 15:47. Jego efekt:


Zastanawiałam się...
Może powinnam jednak poczekać do jutra?
A może nie?
O 20:06 znowu uruchomiłam losowanie liczb (par)
i oto rezultat:


Super kobietki * biorące udział w wymiance majówce:
1. AnGer
2. Ruda
3. Bożena G
4. Szczęśliwy Zakątek

* siebie nie miałam na myśli :-)


Według jednego i drugiego losowania:
 AnGer wyśle prezent do Rudej
Ruda do Szczęśliwy Zakątek
 Szczęśliwy Zakątek do Bożeny G
Bożena G do AnGer


Wysyłka prezentów 16.5 lub 17.5.

Kobitki! Powymieniajcie się adresami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!