Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

niedziela, 1 maja 2016

18. 5 - Światowy Dzień Pieczenia.

     W drugiej połowie maja, dokładnie 18 - tego przypada  Światowy Dzień Pieczenia. To wyjątkowy dzień nie tylko dla miłośników pieczenia ciast, ale przede wszystkim dla tych, którzy lubią sprawiać - nie tylko bliskim - słodkie niespodzianki.

     W związku z tym proszę Was!!! przyślijcie mi fotki swoich prac, które mają coś wspólnego z ciastami, ciasteczkami, tortami, babeczkami i pieczeniem. Mogą to być przepiśniki, słodkie kolczyki, uszyte, czy wyszyte łakocie, itp. Z przyjemnością je zaprezentuję na blogu.
Z góry dziękuję!

Kiedyś podziwiałam uszytki prezentowane na blogu: prace ręczne mamy. Marta szyła zabawki, torebki, owoce, jedzonko, słodkości dla córeczki. Niestety nagle wpisy przestały się pojawiać.













     Światowy dzień pieczenia może być pretekstem do udziału w mojej wymiance majowej. Jeśli brakuje pomysłu co przygotować, można wysłać własnoręcznie wykonany słodki prezent.

A oto piękne, mniamniusie torty uszyte - na roczek - przez Rudą z bloga Nie z Chin .



Torcik wykonany przez Natalię z bloga: Zaczarowany Papier
z tekturek i bibuły.



Pewnie znalazł się w pudełku eksplodującym.
Natalia sama robi te małe, cudne różyczki. 

5 komentarzy:

  1. A szydełkowe owoce mogą być?:)Mam jeszcze tort zrobiony do Exploding box

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tort jak najbardziej może być. Z góry za niego dziękuje!

      Usuń
  2. Wspaniałe prace, na początku, na małych zdjęciach myślałam, że są to prawdziwe słodkości :D Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne słodkości dziewczyna szyje , są wprost do zjedzenia :)
    Też myślałam na początku ,że to prawdziwe ciasta :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!