Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 21 czerwca 2016

Prezenty :-) Prezenty :-)

     Ogłosiłam dzień 21 czerwca dniem prezentów. I akurat dzisaj listonosz przyniósł 2 przesyłeczki.

Od Natalii prowadzacej bloga Zaczarowany Papier dostałam, a raczej Tasia dostała
"małe" stadko dzierganych myszek. 



Aż podłokietnik kanapy musiałam zakryć, tzn. zabezpieczyć ręczniczkiem, żeby nie ucierpiał podczas zabawy. Tasia to wybrała bordową, to granatową, później zieloną i szarą myszkę. Brykała i brykała. Miło było patrzeć. Wiedziałam, że będzie zachwycona takimi zabawkami.

Oprócz myszorków były warzywa i owoce, bo mój 6 - letni siostrzeniec Marcin lubi bawić się w sklep, a zwłaszcza w warzywniak. Asortyment naszego sklepiku wzbogadził się o kilka towarów:



W drugiej przesyłeczce znalazłam:
modelinową biżuterię (kolczyki plus wisiorek do kompletu) i piękną bransoletkę 




Modelinowe śliczności wygrałam w candy.
Wybrałam właśnie te 2 kolory - czerwony i niebieski.
Mało brakowało, a nagrody przeszłyby mi koło nosa, ale na szczęście wszystko dobrze się skończyło :-).


Tej cudnej bransoletki nie spodziewałam się.
Świat ją zobaczy w dzień ojca.

Obu super babeczkom bardzo, bardzo dziękuje za prezenty!!!

8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Tasi myszki przypadły do gustu i zaprosiła je do zabawy:) Piękną biżuterię dostałaś od Ani:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie Ty moja przypominajko to bym nic nie dostała, bo bym nie wiedziała, że wygrałam.

      Usuń
  2. Piorunem doszło :) Cieszę się, że Ci się podoba biżu :)))))) zawsze dorzucam coś od serca :*
    Myszorki cudne a Tasia zachwycona z tego co piszesz i co widać na załączonych obrazkach :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pod wrażeniem tego co tworzysz. Misterna robota. Wciąż mam w pamięci i przed oczami tę biżuterię siateczkową w niesamowitym i bardzo eleganckim hematytowym kolorze. Nigdy wcześniej nie trafiłam na tego typu biżu.
      Dziękuję za nagrody. Cieszę się, że nie przepadły przez moje gapiostwo.

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!