Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 2 czerwca 2016

Skrapki trafią do...

     31.5 dobiegło końca moje skrapkowe candy. Wzięlo w nim udział 13 osób. 


1. Ula K.
2. Anita T.
3. Agata Baran
4. Cytrulina  
5. Izabela Hebda
6. Świat według Basi
7. Natalia F
8. Ewa Gil
9. Danusia
10. Gosia
11. Bożena G
12. raeszka
13. el


Wszystkie Was pozdrawiam! Dzięki temu konkursikowi poznałam nowe blogi, bo sprawdzałam kto zamieścił banerek z info o candy. Wszyscy to zrobili! Następnym razem będzie ładniejszy i ciekawszy :-).



Nie przedłużając ogłaszam
(nie wcześniej, nie 3, 4, albo i nawet 5 tygodni od dnia zakończenia przyjmowania zgłoszeń),
że kilkadziesiąt różnych skrapków

wygrywa ...


numer ...

4

czyli ...



Ona też prawie wytypowała który to był post - ten, w którym ogłosiłam candy. 
Zaproponowała 195. Pomyliła się o 1.
Dlatego dostanie jeszcze więcej skrapków. Wytnę dla niej m.in. listki i gałązki. 

Ten post jest 202.
Zrobiłam zrzut ekranu poprzednich wpisów i ponumerowałam je.
Dotyczący candy zaznaczyłam.


Postów było dużo więcej, ale usunęłam np. te dotyczące candy, wyzwań, które już rozstrzygnięto. 



Skrapki otrzyma też


którą BARDZO PRZEPRASZAM!!!

Ula pisze bajki dla dzieci. To coś dla mojego 6 - letniego siostrzeńca.
Marcina fascynują traktory.


Traktorek Rumorek i przyjaciele e-book/Urszula Kułak

"Traktorek Rumorek i przyjaciele to osiem zabawnych opowiadań o małym zielonym traktorku mieszkającym na wsi wraz z babcią Jasią i dziadkiem Tadkiem".




Proszę o adresy (na terenie Polski), pod które mam wysłać skrapki.

11 komentarzy:

  1. Dziękuję za scrapki i reklamę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje dziewczynom i dziekuje z zabawe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje dziewczynom i dziekuje z zabawe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla dziewczyn i dziękuję Aniu za zabawę !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje:) I dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!