Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 9 czerwca 2016

Wyjaśnienia.

     
Wszystkich, którym miałam coś wysłać

BARDZO, BARDZO, BARDZO PRZEPRASZAM ZA OPÓŹNIENIE

ale to przez ... ospę :-( Gorączka, chore gardło, krosty swędzenie.
Z powodu kropek, krostek (czerwonych i białych)
uziemienie w domu.
Od tego ukiszenia zatkało mi zatoki, więc doszedł ból głowy.
I unikałam kompa by nie pogarszać sprawy

Proszę o wyrozumiałość i cierpliwość.
Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu wszystko wróci do normy
i w końcu będę mogła pójść na pocztę.

5 komentarzy:

  1. Dużo zdrowia życzę i żeby te wszystkie kropki i krostki szybko zniknęły i nie pozostawiły po sobie żadnego śladu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuje życzę szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrówka Aniu życzę i cierpliwości do swędzących kropek !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej:( Kochana szybkiego powrotu do zdrowia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!