Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 27 czerwca 2016

Wykrojników nigdy za wiele.

     Dzisiaj otrzymałam wykrojniki, które kupiłam w piątek. Cały weekend na nie czekałam. Przemilczę, czy cierpliwie, czy nie.
Już rozmyślam jakie kupię po imieninach. Każdy z gości raczej daje kasę, więc "trochę" tego będzie. Kilka stówek się zbierze. Część wydam na wykrojniki, resztę zaś na inne przyjemności.
A może lepiej zaczęłabym wykorzystywać te co mam zamiast je tylko rozdawać, wymieniać. E, w te upały nic człowiekowi się nie chce. Mojej Tasi również, a bez niej robienie kartek traci urok. Uwielbiam, gdy mi "pomaga", asystuje. Bez mojej koteczki to nie to samo.

     Tak jak wcześniej pisałam doszły moje najnowsze wykrojniki.
Wraz z nimi pierwszy raz otrzymałam gratisy.
Takie oto tekturki:


Postanowiłam dorzucić je do skrapków, które można wygrać w moim candy.
Info o nim na pasku bocznym.

Lub jesli ktoś woli
szczegóły TUTAJ  - link przekierowujący.

8 komentarzy:

  1. Czyli w razie kolejnej naszej prywatnej wymianki będą nowe scrapki?:) Bo na wygraną z pierwszego miejsca w candy raczej nie ma co liczyć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otrzymałam dzisiaj wykrojniki i wkrótce mam zamiar nabyć kolejne. A to oznacza nowe skrapki.

      Usuń
    2. A jakie tym razem masz wykrojniki?:)

      Usuń
    3. Piękniaste, naprawdę super serca ażurowe. Można ich użyć w 3 wariantach. Trochę listków i napis: "Moc Życzeń".

      Usuń
    4. Oj to czekam, aż ich użyjesz i się pochwalisz efektami:)

      Usuń
  2. To już kolekcje masz nie małą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, bo już sporo się uzbierało :-)

      Usuń
  3. ja jakiś czas temu całą prezentową kasę wydawałam na książki :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!