Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 18 lipca 2016

Mój niby dekupaż.

     Jestem Polką, mieszkam w Polsce i drażnią mnie napisy, nazwy w obcych językach dlatego, gdy zobaczyłam to drewniane pudełko postanowiłam je kupić i przerobić.


Uwielbiam słoneczniki, chociaż ostatnio strasznie podobają mi się rzeczy z makami. 
Ale miałam słoneczniki (dobrze, że nie motor, ścigacza, a może szkoda) i teraz pudełko wygląda tak:


W środku było przebarwienie drewna, więc je zakryłam innymi słonecznikami.

Jak już wyciągnęłam z szafy to i owo do przerobienia pudełka
postanowiłam zrobić podkładki.
Oto efekt:


Miały być w motyle, ale kobieta zmienną jest.

W moje imieniny goście dostaną m.in. pyszną kawusię i będą mogli usiąść sobie z nią np. na balkonie, 
gdzie mamy stolik i krzesełka - prezent z okazji niedawnej rocznicy ślubu.
Pod szklankami będą te podkładki, a może inne, bo kto wie, czy nie zrobię "inszych".

Przyznam się Wam, że i w przypadku pudełka i podkładek użyłam torebek po prezentach.
Lepiej sobie z nimi radzę niż z serwetkami. 
Nie trzeba walczyć z bąbelkami, nierównościami.

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale to dopiero moje początki jeśli chodzi o dekupaż, no i do "super" daleka droga przede mną. Czeka mnie wiele prób, nauki, eksperymentów, większych i mniejszych sukcesów, ale i porażek. Dopiero się uczę.

      Usuń
  2. Uważaj żeby imieninowi goście nie wzięli sobie podkładek w prezencie (ha, ha)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiałam się, bo wyobraziłam sobie jak przyłapuję np. teściową na chowaniu podkładki, a nawet wszystkich do torebki. Nigdy nie zrobiłaby tego, ale rozbawiło mnie to.
      Znajoma zrobiła grilla w większym gronie, w ogrodzie. Goście poprzyprowadzali swoich znajomych. Do tej pory ustala gdzie jest jej mały kotek znajda. Nakarmiony, wykąpany, zdrowy, zadbany komuś wpadł w oko i go zabrał.

      Usuń
  3. No i świetnie 😊, ale serwetki dają więcej możliwości 😊 ja ostatnio dla Agaty w wymianie oklejałam papierem pudełko, dużo łatwiej i szybciej niż serwetką buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje,że mogę odwiedzać tak cudne miejsce! Pozdrawiam cieplutko i zostawiam z pozytywna uśmiech zroszony pozytywna energią <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje mi słów, żeby napisać jak cudne i przemiłe są Twoje komentarze. Uzależnie się od nich. Ciepło się robi na sercu i buzia się śmieje. Uwielbiam je! (jak koty, słoneczniki, motyle, motory). I z wielką przyjemnością wracam do nich. Może wydrukuję je sobie i będę na nie patrzeć w chwili zwątpienia dotyczącej rękodzieła, prowadzenia bloga.

      Usuń
  5. Fajny ten Twój niby dekupaż ;) napisz jakiej firmy jest ten wykrojnik i jak sie nazywa co wycina te białe listki, bo też mi wpadły w oko ;) no i zapraszam do siebie: dotkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykrojnik Crafty Ann Flourish 13. Kupujesz 1 wykrojnik, a masz 2 listki różnej wielkości. Crafty Ann Flourish 14 też jest ciekawy. To także listki, ale ciut inne.

      Usuń
  6. bardzo fajnie wyszło, podoba mi si tez pomysł na ozdobienie środka

    OdpowiedzUsuń
  7. ach jak ja cię rozumiem z tymi napisami, też mnie to irytuje, zrobiłaś piękne słonecznikowe pudełko i śliczne podkładeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci to wyszło:) Sama też uwielbiam słoneczniki:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!