Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 9 lipca 2016

Zapraszam do prywatnej wymianki.

     Proponuję prywatną wymiankę. Mam do zaoferowania 2 przystojniaków, bransoletkę, skrapki. Chętnie wymienię na:
* inną biżuterię,
* dekupaż,
* robione kwiatki,
* cudeńka z papierowej wikliny, np. gazetownik,
* skrapki, których nie mam (koty, gołąbki, dziecięce, napisy: "gratulacje", "witaj maluszku", "mąż i żona", "w dniu ślubu"), bo kupię dopiero po imieninach, po 26.7.
.


Oba króliki już zostały wydane/adoptowane :-).

Te owalne koraliki są fioletowe. 

Chętne osoby proszę o maila na adres:
annagerszendorf@wp.pl.


     Przemiła osóbka, która ostatnio o mnie pomyślała i zrobiła mi fantastyczną niespodziankę (mam na myśli herbatkę i coś co już zostało wykorzystane do zrobienia kartki dla mojej siostrzeniczki) może w przyszłym tygodniu wypatrywać listonosza. Wysłałam do Niej coś takiego:


Na zdjęciu nie widać, ale koperta naprawdę jest wypełniona po brzegi. I pękata :-).
Dlatego wygląda jakby wpadła w łapki Tasi (mojej koteczki).
Adresatka znajdzie w niej różne różności.

7 komentarzy:

  1. Wow, jestem oczarowana !! Gratuluje pomysłu i wykonania !! Podziwiam zdolności :)) Pozdrawiam cieplutko i życzę cudownej niedzieli !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne króliczki :) To Siostrzenica już się urodziłam?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra 14.7 ma się stawić w szpitalu i wyjdzie stamtąd z córeczką.

      Usuń
    2. Oj to już całkiem niedługo:) A Imię wybrane?:)

      Usuń
  3. Świetne króliczki, ja bym była zainteresowana scrapkami, ale nie wiem czy znajdziesz coś wzamian :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wyśle Ci skrapki. Mogę dorzucić jedną lub dwie książki. Ty możesz mi się zrewanżować wstążkowymi kwiatkami albo jakąś niespodzianką, bo uwielbiam je. koty też uwielbiam.

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!