Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 11 sierpnia 2016

Coś dla miłośników książek i czytania.

     Chciałam polecić wszystkim miłośnikom książek na fejsbuniu Literacki Świat Cyrysi oraz jej bloga.

Cyrysia: "Miłośniczka literatury. Podczas Targów Książki w Katowicach otrzymałam nagrodę czytelników za Najlepszy Blog Książkowy 2012 roku. Na swoim koncie posiadam liczne rekomendacje książek oraz patronaty medialne. Cenię zarówno zagranicznych pisarzy, jak i twórczość rodzimych autorów, których chętnie promuje poprzez recenzje, wywiady, konkursy".

Ja akurat wczoraj otrzymałam książkę, którą wygrałam w organizowanym przez Cyrysię (na FB) konkursie. Zgłosiłam swój w nim udział i 3, może 4 dni później miałam szczęście w trakcie losowania nagrody.


Tasia czekająca aż zacznę czytać wygraną książkę. 
Koty bardzo lubią przeszkadzać swoim człowiekom w czytaniu, pisaniu. 
Beszczelnie kładą się na książce, kartce, gazecie i są z siebie niesamowicie zadowolone.
Niektórych to wkurza, mnie strasznie bawi.


Zakładka, którą zrobiłam specjalnie do tej książki.
Wykonałam ją z metki sklepowej. 
Wykorzystuję je, bo żal wyrzucać.
Świetnie się nadają, gdyż to nie jest byle jaki papier.
Często są nawet ładne, kolorowe, z ciekawym nadrukiem. 



Mój kącik na balkonie.
Uwielbiam go.
Tasieńka również.







Fajnie się tu pije mrożoną kawkę w upalne dni.

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że nagroda dotarła. Życzę wiele uśmiechu podczas czytania :)
    A Tasieńka przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wygrane:) Bardzo fajny masz ten kącik na balkonie:) Ja lubię czytać, choć nie mam na to tyle czasu ile bym chciała

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!