Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 19 sierpnia 2016

Nietypowe candy.

     Proponuję candy.

Przygotowałam 2 nietypowe nagrody,
a są nimi... 

2 zestawy kart do gry w Piotrusia.

Każdy wie jak w to się gra, prawda? Dobiera się karty w pary. Dzieciaki uwielbiają te zabawę.

Karty mam, bo w "netto" była akcja ich zbierania. Oczywiście dublowały się, ale o dziwo można było uzbierać wszystkie 108. Wkładało się je do specjalnego albumu. Ja zgromadziłam komplet dla siostrzeńca. Kilkadziesiąt par zostawiłam byśmy mogli grać we wspomnianego Piotrusia, a resztę można wygrać w moim candy.

Karty są kolorowe, ładne, wydrukowane na grubym papierze. Przedstawiają zwierzęta, zjawiska, budowle, tańce, zajęcia, przedmioty z różnych kontynentów i krajów. Bawią i uczą.


Oto kilka przykładowych kart.
I banerek jednocześnie,
który uczestnicy candy "zabierają" i zamieszczają na swoich blogach. 

Tak jak widać powyżej:
* zapisy przyjmuję (pod tym postem) do 4 września,
* następnego dnia losuję 2 zwycięzców
(ale tylko jeśli swój udział zgłosi ponad 10 osób),
* jedna osoba otrzyma 86 kart (43 pary) do gry w Piotrusia,
* druga osoba 46 kart (23 pary).

Przewiduję niespodzianki dla zwycięzców candy.

Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski!

5 komentarzy:

  1. Mam swojego piotrusia ;) Powodzenia życzę wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to ja bardzo, bardzo dla mego M.siostrzenicy Madziuli się zapisuję , lecę wieszać banerek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także zapisuję się do zabawy - dzieciakom na pewno się spodoba taka niespodzianka. Banerek już zabrany i wisi na cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią zapisuję się na Twoje candy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!