Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Super prezenty od Anity T.

Kurier dowcipkował, że niesie dla mnie drobny upominek. 
Ale miałam oczyska, gdy zobaczyłam ten karton...
Nie obstrykałam go taka byłam ciekawa co w nim znajdę.


Spodziewałam się przesyłki od Anity T.
ale nie aż takiej wypasionej.
Kobieto! Ale zaszalałaś
i sprawiłaś mi ogromną radość!!!
Dostałam coś dla ciała i dla duszy. 


Kolory kokardek były bardzo istotne. 
Paczuszka z niebieską kryła słodkie dla mojego mężusia,
ta z pomarańczową - dla Tasi :-).
Cała reszta dla mnie.


Jesteśmy zachwyceni koszyczkiem. Piękny i do tego z kotami (w środku i na zewnątrz).
Co za dokładność i precyzja wykonania... Fiu, fiu.

Góra serwetek i papierowa wiklina, bo chciałam nauczyć się i spróbować czegoś nowego. 

Śliczne te maleństwa z fimo. 


7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że fimo całe doszło, były naprawdę świeżo pakowane, dobrze nie wyschły- bardzo się bałam
    Cieszę się, że Ci się podoba, a jak Tosia rozsmakowała się ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Full wypas taka przesyłka. Piękności same dostałaś, nie ma to , jak blogowy świat prezentowy.) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. No szczęka mi opadła...;) Ale cudne cudeńka dostałaś:) Koszyczek faktycznie zachwycająco piękny:) i z Twoim ulubionym motywem-kotkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty, tylko się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście Aniu wspaniałości !!!

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!