Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 1 października 2016

Kartka na chrzest dla siostrzeniczki Oli.

     Jeszcze ciepła kartka dla mojej siostrzeniczki - z okazji chrztu.
Przed momentem ją skończyłam. 
Jestem zadowolona z efektu.


Wierszyk - modlitwa dla dzieci,
której nauczyła mnie babcia, gdy byłam małą dziewczynką.


Prosta, bo takie lubię.
Zazwyczaj robię takie do koperty.
Jakoś tak wyszło, że jest bez kwiatków
chociaż kilka własnoręcznie wykonałam.
Pierwszy raz!
Dorobię kolejne i inne (bo mam trochę wykrojników kwiatków)
i na pewno kiedyś, gdzieś je wykorzystam.

5 komentarzy:

  1. Prosta ale prześliczna kartka:) Fajne kwiatuszki:) jestem ciekawa jak je wykorzystasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, będzie piękną pamiątką! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, piękna kartka. Dziękuję za odwiedziny i udział w moim Candy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka słodka i dzidzia też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosta kartka i na temat :-). Kwiatki też ładne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!