Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 8 listopada 2016

Kartki bożonarodzeniowe.

     Zrobiłyśmy (ja i moje dwie pomocnice :-) Tasia i Ronja) kilka kartek. Dawniej w grudniu brałam sie za to, ale w tym roku nie wiedziałam, czy wyrobię się (ze względu na asystujące mi dwie koteczki) przed Bożym Narodzeniem. Trochę dłużej niż zwykle to trwało, ale za to jak było wesoło. Świetna zabawa!




I trochę filcowych dodatków




oraz filcowe pierniczki :-).


Kotki najpierw posprzątały balkon, czyli zajęły się liśćmi, które na niego spadły


(Tasia po lewej - 16 miesięcy
i Ronja - 8 miesięcy)

porobiły ze mną kartki,
a potem odpoczynek.


Ta wieża po prawej normalnie stoi na balkonie, ale teraz to by była tam wilgotna, mokra od deszczu.


Ronja 


i Tasia.

8 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki, cudne pierniczku i kocurki I love it!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu karteczki prześliczne:) Jak dobrze, że tej najładniejszej nie trzeba wybierać, bo bym nie dała rady:) Fajnie kotki się wylegują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie w karteczki wpasowała się kratka. Świetne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne Karteczki! Kociaki mają istny Koci Raj <3 Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne twirji stworzyliście z kotkami!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne karteczki :)
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu! Widzę, że przydasie po ew. wygranej zagospodarujesz bardzo twórczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia. U mnie żadne się nie marnują.

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!