Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 9 listopada 2016

Nie wiem jak zatytułować.

     Od wczoraj znowu o rok starsza. Kolejne urodziny mam za sobą. Ale ten czas szybko mija... Zbyt szybko.
Były prezenty, niespodzianki, różne dowody pamięci (kartki - tradycyjne i elektroniczne, życzenia na FB, telefony, smsy, maile).

Od Basi dostałam kartkę


A od mojej ulubieniny z blogosfery:


zakładkę, kolczyki, bransoletkę, kartkę, świecznik.
Wszystko bardzo ładne i przypadło mi do gustu!!!
Gdy zobaczyłam te papierowe sukienki przypomniałam sobie, że miałam poskładać takie według instrukcji, którą jakiś czas temu znalazłam w necie. Mam też tutoriale jak stworzyć męskie koszule i inne sukienki z papieru. Zapomniałam o tym. Dzięki za przypomnienie. 
Uwielbiam połączenie czekolady i mięty.
Gorące i owocowe kubki lubię mieć pod ręką, gdy nachodzi mnie ochota na coś szybkiego, ciepłego. 
Jestem fanką takich rozwiązań jak zupki, kisiele, budynie, które wystarczy zalać wodą.

Wiele osób poznałam od kiedy prowadzę bloga. Niektóre wyjatkowo tkwią w mojej pamięci za sprawą prezentów jakie dostałam, niespodzianek, wymianek, candy, komentarzy pod wpisami. Ale na chwilę obecną, gdy na starość pomyślę o blogu, to najbardziej będę pamiętać pewną osóbkę...
Jest nią Natalia.
Z przyjemnością patrzę jak próbuje wciąż czegoś nowego, nowych technik.
Widać, że doskonali swoje umiejętności. Jest coraz lepsza, co nie znaczy, że kiedyś była zła w tym co robi.
Nie stoi w miejscu tak jak ja. 
Bierze udział w różnych wyzwaniach. To Ją bardzo inspiruje i dzięki temu tworzy nowe rzeczy.

Ale nie tylko rzeczy od Niej cieszą moje oczy. 
U mnie, gdzie nie spojrzeć, jest rękodzieło od Was.
Dziękuję za te piękne, wyjątkowe prezenty!

5 komentarzy:

  1. Aniu bardzo cieszę się, że mój skromny prezent Ci się spodobał:)
    Oj jak miło czyta się takie słowa pod swoim adresem:) Cieszę się, że udało nam się w tym blogowym świecie spotkać:)
    Jak masz kursiki na koszule i sukienki to podeślij mi proszę, chętnie je wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, że Cię poznałam.
      Podziwiam to co tworzysz i Ciebie.

      Usuń
  2. Serdeczne życzenia urodzinowe. Jeśli chodzi o upływający czas to zatrzymaj się na jakiś urodzinach i obchodź je wielokrotnie. Jak mnie ktoś pyta to mam nieustająco skończone 19 lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto latek Aniu !!! Weny i radości z tego co tworzysz:) urodzinowo sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!