Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 29 listopada 2016

Takie tam.

     Tylko dzisiaj i jutro przyjmuję zgłoszenia od osób chcących wziąć udział w wymiance świątecznej. Celowo nie przypominałam wcześniej, bo ja stawiam na jakość, nie na ilość. Ta zabawa ma być przyjemnością, a nie przypominaniem komuś, że pora wywiązać się i wysłać prezent w ramach wymianki. Wszyscy mają być zadowoleni, a nie źle wspominać.



WYMIANKA - szczegóły
albo na pasku bocznym

     Ostatnio mężuś zainstalował mi nowszą operę. Czasem korzystam z jego przeglądarki, ale ogólnie z opery. Nowsza płata mi figle i rozpracowuję ją. Dlatego dziękuję za wyrozumiałość. A zwłaszcza Małgosi G. u której wygrałam nagrodę, ale nie podałam adresu do wysyłki, bo nie wiedziałam o wygranej. Małgosia była tak miła i powiadomiła mnie o tym. Ja nie od razu odpisałam Jej z powodu tej cholernej opery i jeszcze jednego - Mężuś ma konto na google i profil na facebooku i gdy za każdym razem, jak chcę skorzystać z jednego, albo drugiego muszę się logować odechciewa mi się.
Niejedna osoba wylosowałaby kogoś innego.  Dzięki za cierpliwość.

     Ostatnio nic tylko bym robiła coś z wykorzystaniem filcu. Ciacham go ręcznie, za pomocą wykrojników i maszynki. Ląduje na kartkach
   


(Kartki dla 50 - latki zrobiłam dla kogoś z mojej rodzinki.
To osoba młoda duchem stąd kolorystyka.)



i robię z niego świąteczne zawieszki


A oto propozycja zapakowania np. prezentu mikołajkowego.
Już bez filcu.


Cukierki - laski robią za płozy sań.


A na nich woreczek z prezentami.
Osóbka, która to dostanie przekona się, że w środku coś jest - niespodzianka :-).


Na fotkach niezbyt widać, że to worek, ale nie mogłam zrobić zdjęcia z innej perspektywy, bo obok Tasia i Ronja uskuteczniały kocie zapasy. Rzadko kiedy jestem w stanie obstrykać coś bez nich. 

6 komentarzy:

  1. Wymiankę mamy prywatną, więc na inne się już nie zapisuję:) Mam nadzieję, że to rozumiesz:)
    Filcowe wykrojniki wyglądają super:) Ciekawa jestem co tam w worku ukryłaś hii hi może kiedyś się pochwalisz?:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy ta nasza wymianka :-).

      Może osóbka, której wysłałam ten woreczek, pokaże zawartość zainteresowanym.

      Usuń
    2. Tylko chyba później musiałabyś wspomnieć, gdzie szukać;)

      Usuń
  2. Moje serce skradły Twoje renifery! Są super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza karteczka jest juz u mnie Bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!