Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 17 grudnia 2016

I jak tu się nie denerwować...

     Chciałam dzisiaj podsumować wymiankę, pokazać jakie kto wysłał prezenty, ale niektórzy nie otrzymali jeszcze przesyłek na przykład ja. Niektóre wymiankowe drugie połówki nie wysłały prezentów ani 12.12, ani 13.12. Chociaż to był warunek udziału w zabawie. Skoro ktoś zgłasza swój udział w wymiance to deklaruje przestrzeganie zasad organizatora. Nie odpowiadają Ci to nie dołączaj do zabawy.
U mnie w tym tygodniu nagle wynikły poważne problemy zdrowotne (nie przeziębienie, nie grypa) i mimo potrzeby leczenia wywiązałam się - wysłałam prezenty do mojej wymiankowej drugiej połówki oraz do jeszcze 2 osób.

Dziękuje tym uczestniczkom, które wywiązały się w terminie!!! 
Dzięki Wam ta zabawa to przyjemność, a takie są założenia wymianek. 
Mają cieszyć, sprawiać radość.

Darujcie sobie komentarze, które mogłyby mnie dodatkowo nakręcić, a może i nawet wkurzyć. Mam wystarczająco dużo stresów i bez tego.

     Marzyły mi się bransoletki z siatki jubilerskiej i mam.
Obstrykane wieczorem i ledwo co widać.


 





Zrobiłam choinkę z płatków kosmetycznych.


Powstała jeszcze druga, inna, ale jeszcze ją dopracowuje, bo to na zamówienie.
Mąż i jego współpracownicy chcieli choinkę to dostaną.

6 komentarzy:

  1. Pierwszej części nie skomentuję, by Cię Kochana nie denerwować;)
    Co do bransoletek, to ja też lubię takie z siatki jubilerskiej i bardzo mi się te Twoje podobają:)
    Pomysłowa ta choineczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bransoletki, zdrowiej kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Dobrze, że Ci się podobają, bo jedna wczoraj poleciała do Ciebie.
      W realu wyglądają lepiej niż na tych fotkach pykniętych wieczorową porą.

      Usuń
  3. Niesttey, ale własnie dlatego nie lubię wymianek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej była moja ostatnia. Też mam tego dosyć.

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!