Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 8 grudnia 2016

Kilka słów odnośnie wymianki.

     Kilka słów odnośnie wymianki na tym blogu. Przypominam, że jest inna niż wymianki organizowane przeze mnie wcześniej. Tym razem do samego końca nie wiadomo kto do kogo wyśle prezent.

Uczestniczki dowiedzą się do kogo wysłać to, co przygotowały w najbliższy weekend. 
Wtedy każda otrzyma - drogą mailową -  adres swojej wymiankowej drugiej połówki.

 I w poniedziałek (12.12), ewentualnie we wtorek (13.12) nastąpi wysyłka prezentów. 

Chciałabym, żeby nastąpiło to w miarę w jednym czasie 

i żeby nie kontaktować się z osobą, do której wysyłacie prezent. 
To ma być niespodzianka aż do momentu otrzymania przesyłki, paczki.

Kto jeszcze nie przysłał mi swojego adresu (w Polsce) proszę to zrobić najpóźniej do weekendu. 
Tylko jednej uczestniczki wymianki nie znam namiarów.
Mój adres: annagerszendorf@wp.pl

Jeszcze jedno. Zdjęcia prezentów proszę przysyłać (na powyższy adres) dopiero w przyszłym tygodniu. Ja też nie powinnam - do ostatniej chwili - wiedzieć co, kto przygotował w ramach wymianki.
Może już rozlosowałam pary, może nie... Całą listę - kto do kogo wysłał prezent - poznacie dopiero po wymiance. Znajdziecie ją w poście podsumowującym ją.



Jeśli kogoś nagle naszła ochota by wziąć udział w wymiance
i ma prezent, który chciałby komuś ofiarować
albo jest w stanie go przygotować przez weekend
tak by w poniedziałek/we wtorek go wysłać
to zapraszam do zabawy.

4 komentarze:

  1. Ale fajną niespodziankową wymiankę przygotowałaś:) Już nie mogę się doczekać postu z wynikami i prezentami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że większym powodzeniem cieszą się takie tradycyjne wymianki - gdy wiadomo kto, dla kogo przygotowuje prezenty. Dziwi mnie to, bo z moich obserwacji wynika, że mało kto bierze pod uwagę metryczkę wymiankową, upodobania swojej drugiej połówki, dla której przygotowuje się prezent. Co innego w wymiankach prywatnych. Wtedy robi się prezent z myślą o danej osobie.

      Usuń
    2. Wiadomo wszystkim się nie dogodzi :) Ale skoro są chętne osoby to oznacza, że pomysł się jednak podoba :)

      Usuń
  2. Prawdziwa wymiankowa niespodzianka, super pomysł :) Miłej zabawy dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!