Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 20 grudnia 2016

Mamy będą miały miłą niespodziankę i bardzo ucieszą się.

     Był wpis o prezentach dla mam i go wcięło. Pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego.
No dobra muszę pisać od nowa. Był też mini konkursik, taki szybciutki, ale jego też "wsysło". Na szczęście komentarze ostały się :-). I jest dowód, że Natalia wygrała. Mamy dwie kotki: Tasię i Ronję i to Tasieńka zaraz leci, gdy tylko wyciągam aparat.

     Z miesiąc temu zachciało mi się wyjątkowych, ręcznie robionych prezentów dla mojej mamy i super teściowej. Pisałam o tym TUTAJ.
Obie, gdy są u nas, podziwiają to, co już kiedyś dostałam od zdolnych koleżanek z blogów - w ramach wymianek, wygrałam w candy. A że dekupaż i papierowa wiklina to nie moja bajka to Was poprosiłam o pomoc. Dwie zdolnioszki odpowiedziały na mój apel. Bardzo mnie to ucieszyło.

     Natalia z bloga: Zaczarowany Papier zrobiła 2 zestawy koszyczków, po 3 sztuki, różnej wielkości dla każdej z moich Mam. Dotarły wczoraj. Myślałam, że każda dostanie po jednym. Koszyczki są barwione kawą. Niestety na zdjęciach nie widać jakie są piękne i jak dokładnie wykonane.


3 koszyczki po lewej i 3 po prawej.
Sorry za jakość zdjęć, ale jest szaro, buro, ponuro, ciemno i w środku dnia musiałam włączyć lampę błyskową. A i ona nie bardzo pomogła. 



                            

                            

Konkursik:
Na fotkach widać to głowę, to ogon naszej kotki. 
Pytanie: Której? 
Nagroda za odpowiedz:


jedna z takich choineczek.

Druga nagroda - niespodzianka dla osoby, która zgadnie ile mamy kotów i wie jak mają na imiona.

Oto co Natalia przygotowała dla mnie:


                            

                           


W tym wyjątkowym, dzierganym opakowaniu były sprasowane herbatki. 


Od Bożeny G. prowadzącej bloga: Moje cudawianki Mamy dostaną po dużej szkatułce.






Obie są ładne, ale tą z motylami chętnie zostawiłabym sobie, bo uwielbiam motyle.

Mamy dostaną prezenty ode mnie i od mojego mężusia,
a dodatkową niespodzianką dla Nich będą powyżej prezentowane rzeczy.
Ale się ucieszą :-).
Dziękuję Kochanieńkie za pomoc!

Dla Natalii i Bożeny przygotowałam 2 paczuszki - prawie bliźniaczki tylko to bardziej bliźnięta dwujajowe. Obie otrzymały bazy do kartek, po świeczce i filcowej choince, bransoletkę, kartkę, słodkie, trochę przydaśków, dekupażowe serca.

To dostała Bożena:
(chciała głównie wycinanki z tektury i/lub przydasie)


a to Natalia:
(która nie miała nic przeciwko niespodziance)


7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że koszyczki dotarły w całości i spełniają Twoje oczekiwania:) Piękne szkatułki. Ja obstawiam, że to Tasia:) A macie dwa kostki, Rojna i Tasia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to chochlik:P Ale fajnie, że udało Ci się jeszcze raz napisać posta:)
      oooo i wygrałam:D bardzo się cieszę:)

      Usuń
    2. Bardzo, bardzo dziękuję za przesyłkę. Miny Mam będą bezcenne. I to dzięki Tobie.
      Przesyłka z nagrodami dla Ciebie od jakichś 2 godzin jest już na poczcie. Oprócz choinki z wpisu dostaniesz m.in. medal :-).
      Mam nadzieję, że PP nie nawali i Twoje nagrody dotrą przed świętami.

      Usuń
    3. Daj znać jak się Mamom podobały:)
      Szybka jesteś he he, to będę listonosza wypatrywać;)

      Usuń
  2. Odpowiedź na pytanie nr 1: Na zdjęciu jest Tosia :)
    Odpowiedź na pytanie nr 2: Kotki mają na imię Tosia i Ronja :)

    I piękne dodatki od dziewczyn masz dla mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś blisko, ale Natalia odpowiedziała szybciej.

      Usuń
  3. Mamusie na pewno będą zachwycone !!!

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!