Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 10 stycznia 2017

Całoroczna zabawa karteczkowa.

     Przypominam o całorocznej zabawie karteczkowej. 



W tym miesiącu chciałabym aby na Waszych kartkach znalazło się coś zaczynającego się na S (jak styczeń) albo coś nawiązującego do któregoś (mniej lub bardziej znanego) styczniowego święta. Jeśli któraś z Was zrobiła lub dopiero zrobi kartkę z okazji dnia babci, czy dziadka może ją zgłosić. Weźmiecie udział w mojej zabawie i sprawicie mi ogromną radość. A kartkę wykorzystacie i sprawicie przyjemność kolejnej osobie - babci/dziadkowi.



Oto przykładowe kartki, taka mała podpowiedz co może znaleźć się na nich.  

Ja kiedyś zrobiłam 2 kartki z szampanem. Szampan - jest na S i nawet kojarzy się ze styczniem. 
Na drugiej dodatkowo jest samochód - też na S.
Dodałam „18” i powstały kartki na osiemnastkę. Mogłabym je wykorzystać w tej zabawie, ale  i moja kartka i Wasze dzieła zaprezentuję ostatniego dnia każdego miesiąca lub na początku następnego. 


Szczegóły zabawy są opisane TUTAJ
Możecie skorzystać z przekierowania na pasku bocznym. Po lewej znajdziecie banerek.
Zasady - te najważniejsze - w skrócie:



5 komentarzy:

  1. Ja już mam pomysł na kartkę:) A nawet hafcik do niej już gotowy, tylko całość muszę poskładać:) Fotkę Ci wysłać, czy później z posta weźmiesz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urok robionych kartek jest taki, że są niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju, np. z haftem. W sklepach, na pocztach sprzedają masówkę, często brzydką, nieciekawą i haftu na nich na pewno nie uświadczysz.
      Jak Ci wygodniej, jak wolisz.

      Usuń
  2. pomysł na karteczkę mam tylko jakoś czasu brak . Postaram się wyrobić na czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam u Ciebie na blogu jak intensywnie spędzasz czas, ale skoro masz pomysł to połowa sukcesu. Wyrobisz się :-).

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!