Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 23 stycznia 2017

Kartki i moja zabawa karteczkowa.

     Ostatnio powstały 2 karteczki.
Robiąc je wykorzystałam mój najnowszy nabytek - fajniutki dziurkacz brzegowy, narożny.


Na gwiazdkę dostałam kartę podarunkową do sklepu dla kreatywnych i kupiłam kilka rzeczy.



Obie nadają się do mojej zabawy karteczkowej.
Pierwszą zrobiłam dla mojej babci Haliny. 
W sobotę był dzień babci, czyli jest styczniowe święto? Jest.
Są serduszka - słowo na S? Tak.
Druga to życzenia super i szampańskiej zabawy podczas studniówki.
Jest sukienka, szampan, szkło, sznurki (przy balonach). Czyli nie brakuje słów na S.
No i studniówki przypadają w styczniu. 

Do końca miesiąca możecie jeszcze wykonać kartki i podesłać je do mnie.
Szczegóły po lewej, na pasku bocznym, na samej górze.

Od lutego, wśród uczestniczek zabawy, będę losować skrapki przeze mnie wycięte.
W styczniu wycinanki dostały osóbki, które do 17.1 spełniły warunki zabawy.

Wyzwania tematyczne pobudzają wyobraźnię, kreatywność 
i motywują do robienia kartek.
Polecam!!!

4 komentarze:

  1. Ja już swoją karteczkę wykonałam, zastanawiam się czy czegoś do niej jeszcze nie dodać... hmm jeszcze chwilkę czasu mam;)
    Bardzo fajne karteczki wykonałaś, podobają mi się narożniki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wysyłasz karteczki to jeśli chcesz możesz jeszcze pokombinować, ale według mnie jest OK.
      Fajne te narożniki, bo szybko i łatwo robi się je, a do tego efekt jest niezły.

      Usuń
  2. Śliczne karteczki, ten dziurkacz brzegowy jest świetny, powstanie teraz wiele nowych prac z nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dziurkacz to mała rzecz, a cieszy :-).

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!