Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 1 lutego 2017

Kilka tematów w 1 wpisie.

     W Lesznie trwają ferie, a ja mam siostrzeńca, który akurat ma wolne od przedszkola. Marcin mieszka na wsi, gdzie brakuje atrakcji dla dzieci siedzących w domach, nie organizują im żadnych zajęć, nie to co w mieście. Ale od czego jest babcia, dziadek i ciocia :-). U nas sporo się dzieje. W naszej miejscowości dzieciaki mogą poprzez zabawę uczyć się wielu rzeczy, ciekawie spędzać czas, pójść do kina, czy sali zabaw, pojechać na wycieczkę, itp. Muzea, biblioteki, spółdzielnie mieszkaniowe organizują przeróżne zajęcia, półkolonie. Jest w czym wybierać.
Piszę o tym, żeby przeprosić osoby, które czekają na coś ode mnie. Proszę o wyrozumiałość i cierpliwość. Pamiętam o Was!!!


     Adresy wymiankowych drugich połówek dzisiaj wysłałam uczestniczkom wymianki wielkanocnej na bogato.


     Teraz czas pokazać 
kartki stworzone w ramach całorocznej zabawy karteczkowej
To początek i bałam się, że nikt  nie weźmie w niej udziału. 
Otrzymałam 2 karteczki:


wykonała haft krzyżykowy, na którym jest kot na nartach, czyli Ski.
Ramka jest srebrna, czyli też na "S".
Ja jeszcze widzę szalik.


zrobiła kartkę z sankami. 
Te choinki to według mnie sosny.
A szlaczek: gwiazdka, dziurka, gwiazdka? Też jest na S.

Serdecznie Wam dziękuję za karteczki i udział w zabawie!!!

Ja też zrobiłam 2 kartki, które pokazałam TUTAJ.


W lutym proszę o kartki wykonane zgodnie z poniższymi wytycznymi:


albo (poniżej) te najważniejsze, w skrócie:


A, jeszcze jedna sprawa. 
Do końca lutego przyjmuje zgłoszenia 
od osób chcących wziąć udział 
w wymiance wielkanocnej numer 2 
(już nie na bogato). 
Szczegóły znajdziecie po kliknięciu banerka, który znajduje się na pasku bocznym.


Kiedyś, za kilka lat, pokażę siostrzeńcowi jak prowadzi się bloga.
Może będzie chciał założyć swojego.
Na razie mogę go nauczyć tworzyć kolaże zdjęć.
Dzięki fotonea jest to dziecinnie proste.


Chwila moment (z 5 minut roboty) i gotowe. 
Tasia i Ronja. Kotki nierozłączki. 

5 komentarzy:

  1. ooo na wet nie zauważyłam ze na mojej karteczce jest tyle S

    OdpowiedzUsuń
  2. he he nie pomyślałam o szaliku:) Sprytne oczka zauważyły:) Na L też przygotowuję karteczkę i już obmyślam plan:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem co to będzie? Rzeczownik/i na L, czy święto (też na L, o którym rozmawiałyśmy)?

      Usuń
    2. W sumie połączę:) Nawet już odpowiedni haft znalazłam :)

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!