Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 3 lutego 2017

Segregatorek domowej roboty.

     Nagromadziło mi się rzeczy, które wymagają uporządkowania i przechowywania dlatego zrobiłam coś w rodzaju segregatora. Użyłam kopert kupionych w kauflandzie.


Uznałam, że te samoprzylepne części nie są mi potrzebna i odcięłam je.
Z drugiej strony też odcięłam brzeg.


Koperty złożyłam na pół i skleiłam ze sobą.


Będę tu trzymać przepisy, albo chwilowo fotki czekające aż je powkładam do albumu i opiszę. 
A może wykrojniki do maszynki, lub skrapki znajdą tu swoje miejsce.


Przykładowa okładka,
chociaż raczej zrobię twardą.
Wycinanki tak tylko położyłam by zobaczyć jak by to wyglądało. 


Jedna z moich pomocnic i asystentek.
Tasia prezentuje wielkość segregatora i kieszonki. 


A tu Ronja dołączyła do prezentacji.


Szybko powstał taki oto segregator z 20 kieszonkami. 
Można je okleić papierem, 
ale ja zostawię tak, jak jest.
Chwilowo nie mam czasu, ani ochoty by jeszcze coś z tym robić.
No i zbyt dużo papieru bym zużyła, a tego nie chcę.

5 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe i praktyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydasi ciągle przybywa i pomysł jest świetny, aby to wszystko posegregować i uporządkować:). Zapraszam przy okazji do zabawy http://kasia-haj.blogspot.com/. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!