Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 21 lutego 2017

Wciągnęło mnie robienie albumików.

     Ktoś ostatnio robił porządki i przyniósł mi taki papier. 
Ta osoba nie zajmuje się scrapbookingiem, a ja tak :-). 


5 kartek przecięłam na pół, zrobiłam ozdobne narożniki, połączyłam ze sobą i ...
powstał uroczy albumik na zdjęcia.
Szybko, łatwo i przyjemnie się go robiło. Nawet bardzo.


Po lewej okładka, a po prawej pierwsza strona.
Dzisiaj - jeśli się uda - dokupię napis "album" i go przykleję na okładce, w prawym, dolnym rogu.


Tu widać narożniki i kolor papieru oraz jego "urodę".


Myślę, że focie fajnie będą się prezentować :-).


Reszty papieru użyję jako baz do robienia kartek.
Oby więcej takich niespodzianek, jak ta z tym papierem. 

W sklepie dla kreatywnych nie było napisu: "album".
Teraz - drugi album w moim dorobku - wygląda tak:



Obstrykałam go na dworze. Przynajmniej widać prawdziwy kolor papieru.


5 komentarzy:

  1. Ale fajny papier dostałaś:) I wyszedł z niego uroczy albumik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wykorzystałaś ten papier, wyszedł śliczny albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa takie albumy, chyba sama spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny papier:) od razu przywodzi na myśl chabry:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak go skonczysz to bedzie idealny :), jak narazie pierwsza strona dosc pusta ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!