Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 3 marca 2017

Basia inspiruje :-).

     Teoretycznie jeszcze nie pora bym prezentowała kartkę, która powstała w ramach mojej zabawy karteczkowej, ale sama wymyśliłam jej regulamin i dlatego mogę ją już dzisiaj pokazać. Autorka tej morskiej kartki z muszlami, mewami i morzem -  Basia - też nie ma nic przeciwko.


Kartka bardzo niebieska, a to mój ulubiony kolor.
Powstała z myślą o święcie przypadającym w marcu.
17.3 obchodzony jest/będzie 
Światowy Dzień Morza.
Ma na celu uświadomienie, przypomnienie, że morza są wspólnym dobrem dlatego zachęca się wszystkich (państwa, instytucje, społeczności ludzi) do dbania o nie, koncentracji na problemach związanych z morzami.
Chodzi m.in. o ochronę środowiska morskiego.

"Wszyscy jesteśmy po tej samej stronie
potrzebujemy Lasu, Morza, Ziemi
i całej dzikiej przyrody
tylko niektórzy z nas jeszcze tego nie wiedzą."

     Ja, tak jak Basia lubię muszle. Też kiedyś je zbierałam, ale po pierwsze mając ich ze sto byłam chora na myśl o wycieraniu kurzu tam, gdzie je eksponowałam, a po drugie, gdy przeprowadzałam się nie miałam w planach brać ich ze sobą no i skończyło się kolekcjonowanie muszli. Z tamtych czasów zostało mi zamiłowanie do ... że tak napiszę ... oceanografii. Fascynują mnie rekiny, delfiny, orki. Uwielbiam programy im poświęcone.

3 komentarze:

  1. Ja te swoje 100 muszli niestety tylko od czasu do czasu wycieram ale muszle są piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka:) Ja uwielbiam muszle:)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej:) Życzę powodzenia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basia zawsze nas informuje o nietypowych świętach:) Nawet nie wiedziałam, że mamy taki dzień:) Piękna karteczka:) Można poczuć powiew wakacje:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!