Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 6 marca 2017

Candy wygrały 2 ambasadorki mojej zabawy karteczkowej :-).

     Trochę to trwało, ale w końcu mogę ogłosić do kogo wyślę skrapki.
 Za to, że tak odwlekałam losowanie przygotuję nagrody dla 2 osób


Tutaj można sprawdzić kto jaki miał numer
(w komentarzach)

Edycja:
oto co zwyciężczynie otrzymały

BASIA P.
 





Do Natalii wysłałam trochę więcej przydaśków (głównie ramek).
To nagroda za 150 - ty komentarz na moim blogu.
Nagradzam osoby, które skomentują: 50, 100, 150, itd. razy. 

Fotki nagród pochodzą z blogów zwyciężczyń candy.

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę :)
    Gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Aniu za zabawkę:) Cieszę się, że los u Ciebie się do mnie uśmiechnął:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyń :)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo to ja to samo pisze co Natalka Dziękuję Aniu za zabawkę:) Cieszę się, że los u Ciebie się do mnie uśmiechnął:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje i dzieki serdeczne za zabawe
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!