Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 1 marca 2017

Całoroczna zabawa karteczkowa. Temat na marzec.

     Ale ten czas szybko pędzi, gna jak szalony. Już mamy marzec, trzeci miesiąc tego roku, nie odkryłam Ameryki, ale że w takim razie czas na trzeci temat mojej całorocznej zabawy karteczkowej to dla wielu będzie odkryciem. 



Mam nadzieję, że dzięki ilustracjom wiadomo o co chodzi w tej zabawie. 
W skrócie: marcu tworzymy kartki według powyższych wytycznych. 
Resztę "regulaminu" znajdziecie po lewej, na pasku bocznym.

Z niecierpliwością czekałam i na marzec i na M.
Zdradzę Wam, że na mojej kartce nie może zabraknąć motorów lub motyli.
Jedno i drugie uwielbiam! Tylko trochę mniej niż koty (zwłaszcza moje 2 kocice).
Jestem miłośniczką ścigaczy, plastików. Chodzi o motory.
A mąż - w odróżnieniu do mnie - jest fanem żużla. 
Na stadionie spotyka swoich wujków, kuzynów.
Jego ojciec też ma bzika na punkcie tego sportu.
W marcu jest świecenie motocykli oraz zaczynają się treningi i sparingi żużlowe. 
Stoję na przejściu, czekam na zielone światło i głupieję na widok motocykli.
Gapie się na nie, uśmiecham się. 
Jestem zachwycona, gdy motocykliści ruszają spod świateł na jednym kole.  
Dla mnie motocykle to oznaka wiosny. 
Idę myć okna by lepiej widzieć także inne jej oznaki.
Trochę to potrwa, bo Tasia i Ronja na pewno mi "pomogą".
Potem pojawi się podsumowanie lutowej edycji mojej zabawy karteczkowej 
i wyniki losowania par jeśli chodzi o wymiankę wielkanocną. 
No chyba, że nie będę w stanie ruszać rękoma i używać klawiatury ;-).
Na ogłoszenie zwyciężczyni candy będziecie musiały poczekać trochę dłużej.

4 komentarze:

  1. Oj to ja muszę pomyśleć nad karteczką na ten miesiąc:) Ale motyle to dobry pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę! myśl, kombinuj, bo jestem strasznie ciekawa jaka tym razem kartka powstanie (z haftem, czy bez?).

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że z hafcikiem:) Już nawet jeden wzorek znalazłam :)

      Usuń
    3. Doceniam Twój udział w mojej zabawie i Twoje zaangażowanie zwłaszcza, że nie próżnujesz i masz co robić, bo udzielasz się w blogosferze (bierzesz udział w wymiankach, podaj dalej i przeróżnych zabawach karteczkowych). Dziękuję!!!

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!