Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 1 marca 2017

Efekt losowania par wymiankowych.

   

     Coraz mniej osób bierze udział w wymiankach. Pewnie z powodu podwyżki cen usług poczty.
A może za bardzo przejmowałam się z powodu wcześniej organizowanych wymianek i oto efekt? No cóż traktuję je poważnie i tego samego oczekuję od innych. Skoro ktoś zgłasza swój udział w wymiance to niech zadba, żeby to była miła zabawa, a nie powód do zmartwień, smutku, niezadowolenia, zniechęcenia do tego typu zabaw (przez nieuczciwe osoby wiele blogerek rezygnuje z udziału w wymiankach).
Organizuję wymianki to potem pilnuję by każdy, w terminie wywiązał się. Najwidoczniej nie wszystkim to odpowiada.
Wolę by mniej osób zapisywało się, ale żeby to były osoby odpowiedzialne, solidne, słowne, poważne, uczciwe no i najlepiej sprawdzone, tzn. na które mogę liczyć, bo nie zawodzą.

1. Anger        
2. Basia P.                                    
3. Natalia F.                                
4. Kasiaaa        

lub jak kto woli:  

1. Basia P.
2. Natalia F.
3. Kasiaaa
4. Anger


Obojętnie, czy dopiszę siebie pod numerem 1, czy 4 to i tak wychodzi, że:

Basia przygotuje paczuszkę dla mnie (Anger)
ja dla Kasiaaa,
Kasiaaa dla Natalii F.
Natalia F. dla Basi P.


Zaraz wyślę adresy wymiankowych drugich połówek, dla których uczestniczki przygotują wielkanocne prezenty.

Przypomnienie zasad TUTAJ.

Najważniejsze: Wysyłka 1 kwietnia.

Oto linki do blogów uczestniczek wymianki wielkanocnej. 
Wczoraj ich nie dodałam, bo noc się zbliżała, a chciałam - zgodnie z tym co pisałam zapraszając do zabawy - ogłosić 1.3 kto dla kogo przygotowuje prezent i wysłać uczestniczkom adresy do ich wymiankowych drugich połówek. To zdążyłam zrobić. 

Basia P. - blog: Świat według Basi
Natalia F - blogZaczarowany Papier
Kasiaaa - blog: Kasia w domu i ogrodzie


4 komentarze:

  1. Super:) Już szykuję tworki na wymiankę:) Mam nadzieję, że Basi przypadną do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra jesteś, szybka. Ja jeszcze nic nie mam.

      Usuń
  2. Ja bym chętnie wzięła udział, tylko się za późno o wymiance dowiedziałam. Następnym razem z chęcią się przyłączę 😊 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz możemy zrobić sobie prywatną wymiankę wielkanocną (ja - Ty). Czekam na maila w tej sprawie (annagerszendorf@wp.pl)

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!