Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 2 marca 2017

Podsumowanie lutowej edycji zabawy karteczkowej.

     Oto karteczki jakie otrzymałam w ramach mojej całorocznej zabawy karteczkowej:

kartka walentynka


Natalia najpierw wyszyła misia, ale, że był za duży na kartkę to powstał obrazek.



Po lewej paczka, po prawej list i według mnie powstały też prace z okazji dnia listonoszy
 i doręczycieli przesyłek, który jest obchodzony 16 lutego.
Piszę o tym, bo mało kto wie o istnieniu świąt innych niż te tradycyjnie znane i obchodzone.

też przygotowała kartkę z okazji walentynek


U Basi na blogu często można poczytać o różnych, nietypowych świętach.

Ja stworzyłam kocio - walentynkowe kartki. 
Prezentowałam je TUTAJ.

Zrobiło się ładniej, cieplej. U nas coraz częściej świeci słońce.
Pora obudzić się ze snu zimowego i tworzyć wiosenne kartki.
W styczniu, czy w lutym trudno było sprostać wymaganiom mojej zabawy karteczkowej,
bo S, L,  
ale teraz będzie już łatwiej (wkrótce: wiosna, wielkanoc, potem lato),
no i inne, łatwiejsze litery: M, K (kwiatki, kaczuszki, kurczaczki, króliczki).
Zapraszam do zabawy!
Wierzę w Waszą kreatywność i pomysłowość.

4 komentarze:

  1. Jak wiesz, nad "M" już myślę. Tym bardziej, że nawet jest okazja, by zrobić kartkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że tak mało nas robi te karteczki Ciekawe czy moja karteczką M kogoś zaskoczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu! Myślę, że z czasem więcej osób dołączy do zabawy. Pewnie na razie mało kto o niej wie. Mam przeczucie, że tym razem będzie nas więcej.
      Zaintrygowałaś mnie. Ciekawe co pojawi się na Twojej kartce.

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!