Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 6 marca 2017

Trudno określić temat tego wpisu.

     Lubię robić rzeczy, które można dziubać, tworzyć np. oglądając telewizję. Dla mnie telepatrzydło mogłoby nie istnieć (był taki czas, że nie umiałabym już włączyć telewizora, bo nie było mi to do niczego potrzebne), ale aktualnie oglądam "Wspaniałe stulecie". Jestem przeciwniczką seriali, lecz ten stanowi wyjątek. To film kostiumowy, poświęcony imperium osmańskiemu i teoretycznie rządom tureckich sułtanów, a tak właściwie ukazuje jaką władzę miały ich matki, żony.


Z różyczek (około 70 sztuk) powstała kula.


Będzie też różane drzewko.


Pisanki robi się szybko, łatwo i ogólnie przyjemnie
(gdyby nie poklejone palce...).
Styropianowe jajka są oklejone sznurkiem, a potem dekorowane.


Pewnie czekacie na wyniki skrapkowego candy. 
Mam zamiar je ogłosić jeszcze dzisiaj, 
ale teraz wolę delektować się ciepełkiem i piękną, słoneczną pogodą, a nie siedzieć przy kompie.
Planuję, że zrobię to najpóźniej wieczorem
oraz że nagrodę przygotuję i wyślę do końca tygodnia.

3 komentarze:

  1. u mnie pogoda beznadziejna pada ponuro jest piękna kula i fajne pisanki Też oglądam ten serial i tez oglądając tele coś tam lubię dłubać

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe stulcie też oglądałam z zapartym tchem :) Fajne te sznurkowe pisanki, a kula też niczego sobie :) Nich już wszystko zakwitnie! Zazdroszczę słonecznego dnia, u mnie od rana leje..

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się takie Wielkanocne dekoracje:) co prawda różowego koloru nie lubię, ale różyczkowa kula wygląda pięknie;)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!