Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 7 marca 2017

Wymianka: coś za coś.

     Wczoraj kupiłam organizer do przechowywania, prezentowania biżuterii. 
Jego wymiary: 15 x 9,8 x 29 cm.


Proponuję wymiankę, ale taką nietypową. 
To połączenie wymianki, bazarku i podaj dalej.
Żeby coś dostać trzeba coś zaoferować.

Ja mam do wydania to drzewko na biżuterię. Dorzucę jeszcze kilka par kolczyków mojego autorstwa. Osoby zainteresowane są proszone o sprawdzenie, czy mają coś, co mogłyby zaoferować w zamian. Proszę przysłać do mnie fotkę tej rzeczy (najlepiej rękodzieła). Na blogu będę zamieszczać te zdjęcia i kolejne osoby będą zgłaszać chęć otrzymania prezentowanych tu rzeczy.
Przykład:
Ja oferuję drzewko i kolczyki. W komentarzu Kunegunda pisze, że ma do wydania skrzyneczkę, a Brunhilda, że kota uplecionego z papierowej wikliny. Ktoś nie jest zainteresowany wyżej przedstawionym drzewkiem, ale chciałby skrzyneczkę, a ja tego kota.

Etap pierwszy zabawy:
do końca marca przyjmuję zgłoszenia i czekam na fotki rzeczy oferowanych przez Was.

Etap drugi:
będę czekać tydzień na zgłoszenia (w komentarzach) kto, jaką rzecz chciałby otrzymać. Wszystkie będą tu, na blogu zaprezentowane i ponumerowane. Każda osoba biorąca udział w zabawie poda - w komentarzu - 3 (a może lepiej 5?) numery nagród i jedną z nich na pewno otrzyma.

Etap trzeci:
uczestniczki połączę w pary wymiankowe, albo rozlosuję, jeśli jedną rzecz będzie chciało mieć kilka osób. Jeśli Brunhilda będzie zainteresowana moim drzewkiem, a ja jej kotem z papierowej wikliny to sprawa prosta i jasna. Po prostu wymieniamy się pomiędzy sobą. Ale jeżeli kilka osób będzie chciało skrzyneczkę Kunegundy to wylosuję osobę, do której trafi ta rzecz.

Etap czwarty:
Wymieniamy się adresami i wysyłamy zaoferowaną przez siebie rzecz przesyłką zarejestrowaną! Lepiej mieć dowód nadania.
W zgłoszeniu proszę o dopisek jeśli jesteście skłonne wysłać do osoby spoza Polski.

BANEREK:








Edycja:
M.in. to drzewko wraz z kolczykami przekazuję na licytację, z której pieniądze zostaną przeznaczone na leczenie i operację chłopczyka (z Leszna) z chorym serduszkiem.

Wymianka nieaktualna!

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne i praktyczne drzewko:) Ja chwilowo nie mam żadnej nadprogramowej pracy niestety

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!