Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 3 kwietnia 2017

A to niespodzianka :-)

     Prezentuję 2 kartki biorące udział w mojej zabawie karteczkowej.
Na obu jest i kwietniowe święto i słowa na K.

Pierwszą wykonała mama 


a drugą jej synek Szymon


"Jak wiadomo w kwietniu mamy Wielkanoc więc i kartka w tym klimacie a dodatkowo kurczaczki :)
A tak zajrzałam na kwietniowe święta i 12 kwietnia jest Międzynarodowy Dzień Lotnictwa i Kosmonautyki :) i mój Szymuś akurat robił kilka dni temu kartkę z naklejkami rakieta, kosmonauta itp.  Brakuje tylko kosmitów :P".

Obojgu bardzo dziękuję!!!

4 komentarze:

  1. Dziękujemy za publikację naszych kartek i życzymy miłego dnia :***

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę jakie fajne karteczki:) Szymek idzie w Mamy ślady:) Super:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!