Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 8 kwietnia 2017

Candy pełne niespodzianek.


Ciekawe dlaczego, gdy próbuję dodać info o candy na pasek boczny, wyskakuje komunikat o błędzie:


 "Nieprawidłowy adres URL obrazu"


Już wiem dlaczego. Chodziło o blokowanie reklam.
Wyłączyłam i od razu banerek można dodać. 


A tak przy okazji:
jak sprawdzić adres URL obrazka?


Na obrazku klikamy prawym przyciskiem myszki i wybieramy:
"kopiuj adres obrazu"

To co skopiujemy wklejamy tutaj


w miejscu zaznaczonym na czerwono i strzałką




5 komentarzy:

  1. Aniu a nie musiałaś byś wkleić ten link trochę niżej. ..tam gdzie dotyczy z internetu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy zauważyłaś, ale jak otwierasz okno z dodanie obrazu, to w miejscu adresu jest już wpisane "http://". Być może wklejając adres nie usunęłaś tego i wyszło podwójnie, więc adres nieprawidłowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za rady i że chciałyście mi pomóc.
    Wiem dlaczego nie mogłam dodać obrazka - banera.
    W przeglądarce miałam włączone blokowanie reklam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w Candy :)Zapraszam na bloga po wyniki :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!