Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

niedziela, 9 kwietnia 2017

Recyklingowe kartki wielkanocne.

     Recyklingowe kartki wielkanocne. Do ich wykonania użyłam starych kartek świątecznych.
Wykorzystałam koperty. Wcześniej nie miałam pomysłu do czego je wykorzystać i tak ze 2, albo i 3 lata leżały i czekały.


 W końcu wymyśliłam, że posłużą jako baza do kartek.




Te 2 jajka to coś w rodzaju dekupażu. Nakleiłam wzorek wycięty z serwetek. 


Tu koperta znalazła zastosowanie wewnątrz jajka.

Piątą kartkę 


Jest święto - Wielkanoc,
są też słowa na K: konewka, kokardki, kwiatki oraz kreski i kropki (na jajkach).

3 komentarze:

  1. Niektóre rzeczy po prostu muszą swoje odleżeć, by coś fajnego z nich mogło powstać:) Super karteczki,a zwłaszcza ostatnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę - jaki super pomysł:)
    Karteczki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!