Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 13 maja 2017

3 pokolenia w jednym poście: teściowa, synowa i wnuczek.

To lubię: 




"Hej :*
Przesyłam kartki na maj. Moje dwie na Pierwszą Komunię Świętą - wiadomo maj kojarzy się z Komunią. Hafty zrobiła moja Teściowa.
Mam też kartkę od Szymusia, którą właśnie dostałam z okazji urodzin :) jest m jak motyl i m jak Mustang Ford i jest dla m jak Mamy :) 
Buziaki :*

PS.  Do końca maja może zrobimy jeszcze jakąś :)"


3 pokolenia w jednym poście: teściowa, Ania i jej pociecha .
Jaka zdolna rodzinka.

3 komentarze:

  1. Szymek idzie w ślady Mamy i zaczyna tworzyć karteczki:) Pięknie Mu wychodzą:) Komunijne z hafcikiem są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia :*
    Szymkowi rzeczywiśćie coraz ładniejsze karteczki wychodzą :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!