Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 9 maja 2017

Kartki komunijne. Święto majowe i M jak maj.

     Maj czas komunii. W zeszłym roku zrobiłam swoje pierwsze kartki z tej okazji, w tym to mój drugi raz. Powstają dla osoby mieszkającej na wsi, gdzie wiele osób jest rodziną męża tej osoby, a reszta to dobrzy znajomi. Jak to na wsi - wszyscy się znają i utrzymują ze sobą kontakt dlatego pamięta się o pierwszej komunii świętej dziecka sąsiadów.






Niezbyt widać, ale wiele elementów jest podklejonych kostkami dystansującymi.
Chodzi o kartki numer: 1, 3 i 5.

Wszystkie zgłaszam do mojej zabawy karteczkowej,
a zwłaszcza pierwszą, bo przyjmijmy, że jest na niej modlitewnik
(coś w rodzaju książeczki, w lewym, dolnym rogu),
na literę M jak maj.
Te kartki powinny powstać w zeszłym miesiącu.
Bardziej by się nadawały do kwietniowej edycji:
kwiatki, kokardka, kielich, książeczka (do nabożeństwa).

12 komentarzy:

  1. Piękne karteczki przygotowałaś:) Aniu, a czy można się w zabawie lekko wyłamać i zamiast tradycyjnej kartki zrobić exploding box?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, bo po pierwsze to zabawa, a po drugie "karteczkowa", czyli chodzi o użycie papieru ;-).
      Może być box, żeby nie tworzyć do szuflady.

      Usuń
    2. To super:) Bo właśnie komunijne pudełko robię:)

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się twoje karteczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki piękne. A ta z kłosem skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kartki zrobiłaś. Stosowne do sytuacji, takie czyste i nieprzeładowane. Wszystkie mi się podobają, ale gdyby kazano mi wybierać, padło by na pierwszą i ostatnią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Mój mężuś dodałby trochę kolorów. Według mnie kartki komunijne białe, jasne są OK.

      Usuń
  5. Śliczności :) Pięknie sie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!