Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 22 maja 2017

Moje majowe karteczki.

     Moje majowe karteczki. 
Motor, mamona, murki, motyle, malwy. 




Miałam przygotowane maki, ale w trakcie porządków zaginęły. 
Może jeszcze je znajdę i wykorzystam.
Pewnie dzięki moim kotkom zawieruszyły się pod jakimś meblem.
One uwielbiają mi we wszystkim pomagać, asystować i czasem coś podkraść.







Fotki przedstawiają: Tasię, Ronję, Tasię, Ronję i obie
podczas gdy ja robię obiad i mam je na oku, a one mnie.
Ciepło, okno otwarte to można pogrzać się na słoneczku i pospać.

Pomyślałam jakie kartki będą mi wkrótce potrzebne i zrobiłam na zapas, na później. 

Do końca maja zostało kilka dni.
Kto chce dołączyć do zabawy karteczkowej
zdąży jeszcze zgłosić swój udział i podesłać kartkę, czy nawet kartki.  

12 komentarzy:

  1. Świetne prace- zabawne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja już taka jestem - mało poważna :-). To i kartki zabawne mi wychodzą.
      Miłego dnia i tygodnia!

      Usuń
  2. Bardzo fajne :) A kicie śliczne i urocze psotniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te moje rozbrykane gagaciątka.
      Zacznę kręcić filmiki i pokazywać w necie co te kocice wyprawiają podczas robienia kartek. Wariują na widok pasków papieru, a jak świetnie się nimi bawią...

      Usuń
  3. Kartki piękne a kociaki slodziachne. Ale moją uwagę przykula fajna poduszeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszka fajna, bo w motyle, tylko sofa paskudna. Normalnie na sofie jest narzuta, ale kocice wolą ją bez niej.
      Na jednokolorowej narzucie, bez wzorków ta poduszka prezentuje się lepiej.
      Ciekawa jestem co powiesz na widok podusi, która w czwartek poleciała do Ciebie. Według mnie jest urocza.

      Usuń
  4. świetne karteczki mamona murek hm nawet o takich słowach nie myślałam a ty ciekawe karteczki zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super karteczki zrobiłam z M:) a kocia kartka jest chyba naj naj:)
    Kociaki też lubią wygrzewać się na słoneczku:)
    A podusie faktycznie masz prześliczną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiąc porządki znalazłam te skrapki koty. Wieki temu je kupiłam i zapomniałam, że mam. Przy okazji natrafiłam na murek. Połączyłam jedno z drugim i powstała kocia kartka.
      Koty bardzo lubią ciepło. Niczym jaszczurki wylegują się na słońcu. Wiedzą co dobre i zdrowe. Kociambry też potrzebują witaminy D.
      Poduszka wpadła mi w oko w jysku i chyba mama mi ją kupiła, a może mężuś.

      Usuń
  6. Przychylam się do opinii Natalii, że wszystkie kartki bardzo fajne, ale z kociakiem naj naj :)
    A te żywe kociaki też są bardzo milusie. Niby takie spokojne, a jak przychodzi co do czego to psotniki, zupełnie jak małe dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kocice są milusie. Wyglądają jak aniołki, ale przemilczę co robiły przed zrobieniem tej fotki i po sesji zdjęciowej :-). Rzeczywiście mają coś wspólnego z dziećmi. Wystarczy odwrócić ich uwagę, wymyślić im inne zajęcie, ciekawsze i po grandzeniu.
      Są młode - mają prawo być rozbrykane. No i są dwie, żeby nie nudziły się, lepiej się bawiły.

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!