Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 21 czerwca 2017

Czerwiec...


"I kolejna czerwcowa kartka :) Tym razem maleństwo z Czterema Cekinami, z kolorem Czerwonym i wierszykiem o Cytrynce wewnątrz (chociaż tutaj musisz uwierzyć na słowo;). O, no i została wykonana specjalne z okazji mojego Candy :)".
Domyśliłam się o jaki wierszyk chodzi. Sprawdziłam na blogu autorki kartki i okazało się, że zgadłam.

Kolejna - trzecia kartka od Janeczki.

A ja wciąż nie mam nawet pomysłu na kartkę 
albo ze słowami na C, albo z okazji czerwcowego święta. 
Za to mam materiały do kartki na lipiec. Z leżakiem, lodem, lemoniadą.

Przysłowie w sam raz dla mnie:
"Czerwiec temu się zieleni, kto do pracy się nie leni".
Ja w tym miesiącu mam lenia w kwestii robienia kartek.

5 komentarzy:

  1. cudna kartka skradłaś mi lipcowe pomysły na l

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, myślę co zrobić z tym fantem

      Usuń
    2. chyli nasze lipcowe karteczki będą trochę podobne w temacie

      Usuń
  2. Prześliczna:) Sama jeszcze myślę na czerwcową kartką. Może w weekend się za nią zabiorę w końcu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam zamiar w weekend zadziałać w kwestii kartki na czerwiec, ale... Pewnie będę ćwiczyć robienie czekoladowników :-) i wycinać skrapki, które m.in. znajdą się w nim.

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!