Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 22 czerwca 2017

Kartka z żyrafą.


Moja kartka, która powstała w ramach mojej zabawy karteczkowej.
Próżno szukać słów na C jak czerwiec.
Powstała z myślą o...
światowym dniu żyraf, który przypada 21.6, w najdłuższy dzień roku. 

Kwiatki dostałam od Natalii F.
Żyrafę narysowałam sama.
Bardzo lubię rysować, ale coś rzadko to robię. 

Odchodzę od kompa, bo dzisiaj siedzę przy nim i siedzę.
Jeszcze trochę, a rozbolą mnie kręgi szyjne.
Tak przy okazji - wiecie, że żyrafy mają ich tyle co my - 7. 
Tak mówią we wrocławskim zoo. 
Byłam tak nie raz i 2 razy w afrykarium.


5 komentarzy:

  1. Fajna kartka ooo nie znałam tego święta

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka świetna, a kwiatki od Natki przepiękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna :) Dzięki za ciekawostkę :D

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!