Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 27 czerwca 2017

Moje pierwsze zakupy na Aliexpress.

     Stara, a przejęta i podekscytowana jak dziecko. 
Zrobiłam swoje pierwsze zakupy na Aliexpress. 


Na liście zakupów znalazło się 20 wykrojników: młoda para, miś, kot, kielich, listki, domek z ptaszkiem, chmurki, trochę ramek, sznurek z dziecięcym praniem, wózek i kilka innych. Powyżej brakuje 2 obrazków (słoni i czegoś jeszcze).
Postanowiłam kupić głównie ramki z przeszyciami (okrągłe, owalne, kwadratowe, prostokątne), ale mają tyle przeróżnych wykrojników, że na ramkach nie poprzestałam.
Na ten cel przeznaczyłam stówę, ale ciut przekroczyłam budżet. Na szczęście przesyłka darmowa chociaż aż z Chin. No i mężuś zabawił się w sponsora, bo gdy wykrojniki dojdą będę miała imieniny. Niestety długo czeka się aż przyślą to co nabyłam.
Postanowiłam, że nie kupię nic za ponad 2 $. Tym razem :-).
Aż rozbolała mnie głowa od tego przeglądania kilkudziesięciu stron z wykrojnikami i od porównywania ofert. Spędziłam sporo czasu, ale warto było. Uwielbiam powiększać kolekcję ramek, bo niby kupuję 1 sztukę, a dostaję kilka. Na Aliexpress trzeba uważać, bo z tego co widziałam to ramki niektórzy sprzedają na części. W komplecie jest ich kilka i za każdą się płaci. Ja pilnowałam by zapłacić (najlepiej jak najmniej) za zestaw.

Jeśli coś dojdzie to może natnę skrapków i zorganizuję candy, w którym będą do wygrania. 
A więc trzymajcie kciuki by jak najwięcej wykrojników trafiło w moje ręce, najlepiej wszystkie kupione.


Aliexpress to takie nasze allegro.
Wpisujemy czego szukamy, wybieramy: "kup teraz" albo "dodaj do koszyka", przeglądamy listę zakupów, bo a nóż chcemy jeszcze coś dodać lub usunąć z koszyka. Podajemy dane do wysyłki (adres), płacimy i czekamy na przesyłkę.
Raz zalogowałam się przez FB i teraz klikam znaczek fejsbunia i nie muszę wpisywać hasła.
Napisy po polsku.
Ceny w dolarach, ale na końcu, w podsumowaniu, podają kwotę do zapłaty w złotówkach.
W pierwszej chwili byłam zaskoczona, bo choć wybrałam Polskę to nie mogłam wpisać kodu pocztowego z kreską, czy chociaż z przerwą, ale ponoć tak teraz się pisze.
Można sobie bez problemów poradzić nawet jeśli nie zna się angielskiego.
Płaci się z góry, nie np. za pobraniem.




Ważne by zaznaczyć kraj wysyłki, żeby sprawdzić, czy do Polski też darmowa przesyłka. 
Powyższy wykrojnik kwiatek już wylądował w koszyku (wraz z 12 innymi).
Teraz może rodzice kupią mi je na imieniny :-). Tzn. dadzą kasę.
Albo zrobię to sama, bo zakupy na Ali wciągają.


Oczywiście można kupić nie tylko wykrojniki, ale tez wiele innych rzeczy.


Na mojej liście zakupów było 20 pozycji - 20 wykrojników, a otrzymam 69, bo np. takie ramki - zestaw to kilka sztuk (5 - 8). Zapłaciłam 107, 53 zł. W polskim sklepie za tę kwotę dostałabym 5, no może 6 wykrojników, gdybym kupowała tylko te najtańsze, albo trafiłabym na mega okazje, czy wyprzedaż. Niektóre wykrojniki są tak drogie, że za 100 zł kupiłabym jeden, albo i nawet na 1 by nie wystarczyło kasy. No i musiałabym doliczyć koszty przesyłki. 
W polskich sklepach internetowych niektóre wykrojniki kosztują do 20 zł. Na początek można je kupować, ale z czasem chce się czegoś więcej. 

Ten post to nie chwalenie się zakupami.
Chcę - tym z Was, które nie znają, nie korzystają z Ali - pokazać jakie to proste i że warto.

Edycja 30.6.
Wczoraj zrobiłam moje drugie zakupy u "chińskich przyjaciół".
Czekam na kolejnych naście wykrojników 
(następne koty, całe ich stadko, żółwia - darzę sentymentem te zwierzaki, bo miałam, słonika, 2 rybki, różne ozdobniki, prezenty, śliniaczek z misiem, kokardkę, płotek, bożonarodzeniowe dzwonki, 2 kwiaty, ramkę i balony oraz jeden komunijny).

Pierwsze zakupy robiłam 27.6, a drugie 29.6. Większość wykrojników już wysłano.
Z 37 30 (stan - piątek, 30.6, g. 13.00).

Po wejściu w zamówienia można zobaczyć coś takiego:

Pierwszy towar czeka na wysyłkę, drugi już został wysłany. 
Pokazuję jakie mamy opcje do wyboru.
To ciekawostka dla chcących zacząć swą przygodę z Aliexpress. 

1 komentarz:

  1. Ja niedawno też kupiłam na aliexpress włoczki i stempelki. Z zakupów jestem zadowolona. Zwłaszcza, że było tanio i darmowa wysyłka, a wszystko przyszło takie jak zamówiłam:)
    jakby co to ja oczywiście na zabawę z nowymi scrpakami się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!