Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 22 czerwca 2017

Wygrana torebka od esophie. I Ronja.

     Przemiły pan kurier PP doręczył mi (i Ronji, która stała obok mnie i była bardzo zaciekawiona kto i po co przyszedł; Tasia spała) przesyłkę. W niej była torebka od Elizy - esophie. Wygrałam ją w candy :-).



Torebka jest na rzepy.
Można ją nosić w ręku lub na ramieniu. 
Nie jest ani mała, ani duża, średnia.

Wyjątkowa torebka i śliczna koteczka na paskudnej sofie. 
Zazwyczaj jest przykryta narzutą, ale na czas pobytu na niej kocic i ich brykania zdejmuję ją,
bo albo ja to zrobię, albo koteczka. 

To 350 - ty post.
Było ich z 50 więcej, ale te dotyczące candy wyrzuciłam.
 Jeśli takie są wymagania zamieszczam info o rozdawajce, ale jak tylko dobiegnie końca usuwam je.
Gdy nagrodą są papiery - nigdy nie mam szczęścia, bo  wygrywają weteranki i stałe klientki organizatorów. Te posty znikają z mojego bloga w trymiga. 
Równie błyskawicznie usuwam wpisy poświęcone candy, w których z góry wiadomo kto wygra. 
Jak widzę teksty typu: "O, XXX bierzesz udział będę miała okazję zrewanżować się za wygraną w twojej rozdawajce". Takie blogi usuwam również z "listy czytelniczej", bo nie mam zamiaru ich obserwować i brać udziału w zabawach u kogoś takiego. 
Ale ogólnie uwielbiam candy!
A jeszcze bardziej super i zdolne blogerki, które poznałam!!!
I cieszą mnie "pogaduszki" za pomocą komentarzy pod postami.

Oto obie moje kićki:



Leżakują na balkonie w ten upalny dzionek.
Co za beztroska. Nigdzie im nie śpieszno. Nic tylko brać przykład. 

4 komentarze:

  1. Śliczna torebka.. Pisałaś u mnie, że podobają Ci się metryczki. Mogę Ci wyhaftować, jeżeli masz ochotę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Podobnie jak Ciebie mnie też koty zawsze kradną serducho. Miło zobaczyć Twoje piękności :)
    Cieszę się że bawisz się w mojej rozdawajce dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę to trwało zanim ją wysłałam, ale jakoś mi na pocztę nie po drodze:-) Oby się dobrze nosiła! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!